Zasilkovny
Nevíte, jestli jsou zavřené i zasilkovny? Zaplatila jsem dopředu balíček a měl mi přijít do zasilkovny. Jak kdyztak postupovat, pokud je zavřená? Doruci jinam, nebo vůbec? Díky.
Odpovědi (podle hodnocení / podle data)
-
17.3.2020 13:40
Oficiální vyjádření:
Vážení zákazníci,
omlouváme se za zpoždění v doručování vašich zásilek. Děje se tak v důsledku bezpečnostních opatření Vlády ČR. Na nápravě intenzivně pracujeme. Dovolujeme si vás zároveň informovat o aktuální situaci a opatřeních Zásilkovny.
Výdej zásilek je na výdejních místech povolen.
Usnesením Vlády ČR byl zakázán maloobchodní prodej, ale výdej zásilek z internetových obchodů má výjimku (tj. samotný výdej zásilek z internetových obchodů MŮŽE PROBÍHAT i v obchodech, kde je jinak prodej zboží Usnesením Vlády zakázán.
Cesta osob pro podání i vyzvednutí zásilek povolena!
Ve vztahu k provozu výdejních míst Zásilkovny vás informujeme, že jsou povoleny cesty osob nezbytně nutné k využívání poštovních služeb. Zásilkovna je registrovaným poskytovatelem poštovních služeb.
Platba hotovostí je zakázána.
Myslíme na vaše bezpečí a plně respektujeme doporučení vlády, proto jsme se rozhodli s účinností od 14. března přijímat na našich výdejních místech v České a Slovenské republice pouze bezkontaktní platby, tj. platby kartou.
Mějte naší aplikaci Zásilkovna!
Nejrychlejší informace o stavu vašich zásilek najdete v naší aplikaci Zásilkovna, doporučujeme si jí stáhnout a mít přehled o všech novinkách, které v důsledku opatření se týkají vašich zásilek
Co to pro vás znamená?
Služby a produkty Zásilkovny fungují.
Naše výdejní místa nebudou uzavřena, fungují v rámci výjimky vztahující se na ,,provozovny umožňující vyzvednutí zboží a zásilky od třetí strany".
Vaše zásilky vám budou doručeny.
V případě potřeby uložení vašich zásilek prodloužíme
Platby jsou nyní možné pouze kartou.
