Zasilkovny

Otázku položila: Anonymní uživatelka #422516 16.3.2020 23:52

Nevíte, jestli jsou zavřené i zasilkovny? Zaplatila jsem dopředu balíček a měl mi přijít do zasilkovny. Jak kdyztak postupovat, pokud je zavřená? Doruci jinam, nebo vůbec? Díky.

Odpovědi (podle hodnocení / podle data)

  • buccaneerka217.3.2020 1:34

    Já mám balíček v Zásilkovně a přišla mi zpráva, že mají upravené otevírací hodiny jen na tři hodiny denně. Záleží asi, v jakém obchodě ta Zásilkovna je, ale každopádně by daná pobočka měla informovat o všem mailem i smskou.

  • buccaneerka217.3.2020 13:40

    Oficiální vyjádření:

    Vážení zákazníci,

    omlouváme se za zpoždění v doručování vašich zásilek. Děje se tak v důsledku bezpečnostních opatření Vlády ČR. Na nápravě intenzivně pracujeme. Dovolujeme si vás zároveň informovat o aktuální situaci a opatřeních Zásilkovny.

    Výdej zásilek je na výdejních místech povolen.
    Usnesením Vlády ČR byl zakázán maloobchodní prodej, ale výdej zásilek z internetových obchodů má výjimku (tj. samotný výdej zásilek z internetových obchodů MŮŽE PROBÍHAT i v obchodech, kde je jinak prodej zboží Usnesením Vlády zakázán.

    Cesta osob pro podání i vyzvednutí zásilek povolena!
    Ve vztahu k provozu výdejních míst Zásilkovny vás informujeme, že jsou povoleny cesty osob nezbytně nutné k využívání poštovních služeb. Zásilkovna je registrovaným poskytovatelem poštovních služeb.

    Platba hotovostí je zakázána.
    Myslíme na vaše bezpečí a plně respektujeme doporučení vlády, proto jsme se rozhodli s účinností od 14. března přijímat na našich výdejních místech v České a Slovenské republice pouze bezkontaktní platby, tj. platby kartou.

    Mějte naší aplikaci Zásilkovna!
    Nejrychlejší informace o stavu vašich zásilek najdete v naší aplikaci Zásilkovna, doporučujeme si jí stáhnout a mít přehled o všech novinkách, které v důsledku opatření se týkají vašich zásilek
    Co to pro vás znamená?

    Služby a produkty Zásilkovny fungují.
    Naše výdejní místa nebudou uzavřena, fungují v rámci výjimky vztahující se na ,,provozovny umožňující vyzvednutí zboží a zásilky od třetí strany".
    Vaše zásilky vám budou doručeny.
    V případě potřeby uložení vašich zásilek prodloužíme
    Platby jsou nyní možné pouze kartou.

  • Zásilkovny jsou zavřeny zavřeny. Sledovala bych balíček, popřípadě kontaktovala prodejce :)

Přidat odpověď

Ženě nejlépe rozumí žena

V poradně naleznete již 80 694 otázek, kterým se dostalo 273 820 odpovědí a 411 010 komentářů

Přesto jste nenalezla odpověď na svůj problém?Zeptejte se