Konečně jsem se zase dostala k siti.

20191011_195646 20191012_172247
12.10.2019 17:30:06
Emoce:
Komentáře:
  • Verousek89 9.3.2012 18:27

    To je strašné :'-( Je mi to hrozně moc moc líto!!!!! Vím, jak jsi byla z těhotenství nadšená :(

  • Bývalá uživatelka #20169 9.3.2012 18:29

    Je mi to moc líto. Vím o čem mluvím, mám za sebou dvě zamlká těhu. Věř tomu, že teď opravdu můžeš otěhotnět hned další měsíc. Držím palce.

  • petulinkaa13 9.3.2012 18:29

    jsem uplne v prdeli,rvu tady tak,ze takhle jsem naposled brcel,kdyz jsem byla mala a nejde to zastavit,jako by pro me vse skoncilo!

  • petulinkaa13 9.3.2012 18:30

    neverim,ja uz nedam to,ze by se mi to stalo podruhy,potreti a dale,to ne!

  • Verousek89 9.3.2012 18:31

    Přeji hrozně moc sil a držím pěsti !!!

  • petulinkaa13 9.3.2012 18:32

    diky

  • Bývalá uživatelka #35244 9.3.2012 18:33

    Ojoj je mi to líto :-( já mám za sebou 2x zamklý potrat v 11 tt,takže vím jak tě to po psychické stránce bolí :-( Ale hlavu vzhůru!!!Věř,že příště to klapne!Držím palce!

  • Bývalá uživatelka #38056 9.3.2012 18:34

    Ahoj Peti, je to fakt smutny pribeh :( je mi luto ze si si tym musela prejst a urcite to je pre teba teraz strasne. Hlavne tie emocie ta asi drzia pod krkom, a prajem ti, aby si sa z toho cim skor dostala....teraz to nechaj preboliet a odozniet, ja viem, ze si sa uz tesila a tak, ale priroda ma svojsky rezim a proste to teraz vyslo na Teba :( Len to prosim nevzdavaj, ak cces mat deticky, tak je to stale mozne a prave to dalsie tehotenstv prekryje tento hnusny zazitok....samovolne sa stavaju az prilis casto, ale maloktora o tom verejne hovori prave pre to, ze na to chcu cim skor zabudnut- viem ze to sa nezabuda, ale prajem aspon to, aby to cim skor prebolelo a veeeeela sil k tomu potrebnych!;-)

  • Bývalá uživatelka #20169 9.3.2012 18:35

    Musíš věřit. Vybreč se, to pomáhá. čas bolest trochu otupí. Moje kamarádka tímhle prošla 3x. Věřit nepřestala a teď v prosinci porodila krásnou holčičku. Ale musíš si věřit.
    Vím, že ti to teď moc nepomůže, ale věř tomu, že příroda ví co dělá. Prostě tam byla genetická chyba, kvůli které by miminko nemohlo žít, tak to příroda raději vypla hned na začátku. Nechtěla bys přece tohle řešit třeba ve 20tt.

  • full.avl 9.3.2012 18:42

    :'-( to neee. Je mi to strašně moc líto. :-(:'-(

  • petulinkaa13 9.3.2012 18:44

    Asi mam dany to,ze deti mit nemam,vim ze to je lepsi ted,ale proc i ted? proc vubec se to stalo??? proc mam takovou smulu? proc?

  • Bývalá uživatelka #29722 9.3.2012 18:45

    To je mi moc líto :-( příroda je někdy nemilosrdná, ale jak píše mijaju, je možná lepší, že to "dopadlo" takhle, miminko by třeba nebylo zdravé. Každopádně držím pěstičky ať to rychle přebolí a nepřestávej věřit...budeš mít spustu krásných zdravých dětí ;-).

  • Bývalá uživatelka #26239 9.3.2012 20:27

    To je mi hrozně líto :( Drž se!!!!!!!! Jak už tu určitě zaznělo (nečetla jsem vše), tak příroda ví co dělá a bylo by mnohem horší, kdyby ti za delší dobu řekli, že je mimi nemocné a ty by si se musela rozhodovat, jestli si ho nechat nebo ne. Vím, že je to pro tebe těžké, miminko bylo pomalu jako zázrak, ale uvidíš, že časem se všechno zlepší, rány se zahojí a ty jednou budeš chovat své nádherné dětátko. Musíš věřit! Já také věřila a snila a všechno se to plní, sice to někdy byla pěkně trnitá cesta, ale stojí to za to.
    Je mi to opravdu moc líto :( Miminko jsem ti moc přála!

  • Bývalá uživatelka #31541 9.3.2012 21:27

    Život je neskutečná svině... A proto je třeba bojovat, takže bojuj = drž se. Ukaž mu že se jenom tak nedáš. Příště to výjde, musí to vyjít :) Tak držím palečky, ať to zvládneš všechno a hodně sil :)

  • Bývalá uživatelka #24629 9.3.2012 21:50

    Tak to mě upřímně moc mrzí,ale drž se musíš já jsem to zažila také na podzim v roce 2010 sem také potratila,bylo to pro mě hrozné říkala sem si to samé jako ty chvíly jsme si daly pauzu a hups v srpnu 2011 sem otěhotněla a teď mám necelý měsíc do porodu:)Ale vždy to příjde když na to nebudeš myslet já ví že se to řekne že to nejde,ale jen měsíc co sem na to nemyslela a hups a bylo to tam!!Budu moc na tebe myslet drž se holka!!!

  • Bývalá uživatelka #21241 9.3.2012 21:57

    Petulinko jen se vybreč. Věřím, že teď o dalším otěhotnění nechceš ani slyšet, ale ono to přebolí a určitě půjdete zase do toho. Mluvím z vlastní zkušenosti. Chvilku bude smutné, ale hlavně se tomu nepoddávej. Ono to jednou výjde, uvidíš. Drž se.

  • petulinkaa13 9.3.2012 22:01

    HOLKY DÍKY MOC,JSTE ZLATY,BRECIM PORAD,ALE MUSIM SE S TIM POPRAT,CHCE TO TEN CAS.....JE TO MOC ČERSTVÝ! MY JSME SE NESNAZILI,NECHALI JSME TOMU VOLNY PRUBEH O TO BYLO VETSI STESTI TO,ZE TO PRISLO NECEKANE A STEJNAK NEVYSLO :-( TED KDYZ VIDIM TEHULKY,MIMCA JSEM V HAJI A V PONDELI ME TO VE SPITALE CEKA ZNOVU NA TOHLE KOUKAT,JE TO PEKLO! ALE DÍKY ZA PODPORU,SNAD TO ZVLADNU!

  • Bývalá uživatelka #21241 9.3.2012 22:05

    Určitě zvládneš. Musíš. A radím Ti jděte do toho zase hned dallší cyklus:-)

  • Bývalá uživatelka #34381 9.3.2012 22:21

    To je mi moc líto!!! :( ... Vím,že jsi měla hroznou radost, že se to povedlo... Nebudu psát ani nebrečíš, jen si pořádně ulev ať ten vtek a smutek ze sebe pořádně dostaneš... Dej tomu čas a určitě se zadaří - věř tomu, že tentokrát to určitě vyjde!!!! Drž se!!!!!!

  • Bývalá uživatelka #31449 9.3.2012 22:39

    Péťulinko, to mě strašně moc , uvidíš, chce to čas, taky souhlasím s mijaju, příroda je nemilosrdná, ale lepší teď, než kdyby bylo něco špatně a už si k tomu malému tvorečkovi měla daleko silnější vztah. A neříkej, že to tak má být a nemáš mít děti, to rozhodně není pravda, ale přiroda chce, abys měla zdravé miminko. Takže běž do toho další cyklus znovu a uvidíš, že štěstí zase přijde :-) Určitě to za to stojí, moc ti držím palečky a myslím na tebe. A to, že brečíš je dobře, aspoň to ze sebe dostaneš. Posílám pohlazení po vláskách a hodně sil :-)

  • Borlova 9.3.2012 23:44

    Tak to je mi strašně moc líto:-(:-( Život je fakt nespravedlivej. Ale nevzdávej to, jestli se teď necítíš na to, aby jste to zkoušeli znova, dej tomu čas. Určitě máš kolem sebe spoustu přátel a hlavně rodinu, která tě z toho smutnění určitě brzo dostane. Je strašně důležité povzbuzení od okolí. Musíš být silná. Přeji Ti hodně moc moc moc síly.

  • petulinkaa13 10.3.2012 14:09

    To mas pravdu,necitim se na dalsi tehu,manzel chce hned zkouset znovu,ale ja ne,protoze se bojim,ze to priste zase takto dopadne :-( proste se bojim dalsiho tehotenství :-( no ono buhvi jestli se to jeste nekdy vubec povede,tohle byl zazrak,kterej rychle skoncil :-(

  • Borlova 10.3.2012 16:15

    Je to čerstvá rána, proto se Ti do dalšího těhotenství teď nechce. Taky bych to tak cítila. Chápu, že se bojíš, aby se příště nestalo to stejný. Ale příště, až se zadaří, tak si tě doktoři ohlídají, případně nasadí něco na udržení těhu. Musíš se ale dát nejdřív psychicky do kupy a uvidíš, že za čas to budete zkoušet znova a ono to vyjde!!!!!;-) Nesmíš to vzdávat. Manžel by to měl pochopit, musíš mu vysvětli, že potřebuješ čas. Tohle byl sice zázrak, kterej bohužel rychle skončil, ale příště to bude zázrak, který dobře dopadne, jen musíš věřit. Držim palce ať Ti všechno nakonec dopadne dobře. Ty budeš jednou maminkou, neboj;-)

  • Borlova 10.3.2012 16:15

    Je to čerstvá rána, proto se Ti do dalšího těhotenství teď nechce. Taky bych to tak cítila. Chápu, že se bojíš, aby se příště nestalo to stejný. Ale příště, až se zadaří, tak si tě doktoři ohlídají, případně nasadí něco na udržení těhu. Musíš se ale dát nejdřív psychicky do kupy a uvidíš, že za čas to budete zkoušet znova a ono to vyjde!!!!!;-) Nesmíš to vzdávat. Manžel by to měl pochopit, musíš mu vysvětli, že potřebuješ čas. Tohle byl sice zázrak, kterej bohužel rychle skončil, ale příště to bude zázrak, který dobře dopadne, jen musíš věřit. Držim palce ať Ti všechno nakonec dopadne dobře. Ty budeš jednou maminkou, neboj;-)

  • petulinkaa13 10.3.2012 18:07

    ja tomu neverim,ted jsem prisla s manzelem z vecere kam me pozval,ale ja stejnak moc nekomunikovala a furt mi bylo do breku hlavne na manzelovi nesnasiim to jak je optimistickej a veri,ze priste to vyjde a furt nechape to,ze nam to proste neni prano,ze se to stane znovu,ze je zbytecny jit do toho podruhy,nevim proc to nechape,bylo by nejlepsi kdyby odeme odesel a nasel si jinou se kterou to dite mit bude a která mu ho bude schopna dat - ja toho schopna nebudu,v zivote mam porad smulu a budu mit i v tomhle,ja uz proste nechci byt tehotna!

  • Bývalá uživatelka #26239 10.3.2012 18:12

    Na tohle vůbec nemysli!!!!!!!!! On miluje tebe a proto s tebou je! Dej tomu čas, až se sama dáš dohromady, tak si s ním promluv, uvidíš, že tě pochopí. Třeba to říká spíš protože viděl jak se na miminko těšíš... chtěl by tě zase vidět štastnou!

  • Bývalá uživatelka #31449 10.3.2012 18:14

    Péťo, neodháněj od sebe lidi, kteří tě milují, je to tvůj manžel... Uvidíš, že ten strašný smutek přejde a miminka se dočkáš, to, že se to stalo jednou neznamená, že to tak bude i příště.

  • petulinkaa13 10.3.2012 18:16

    ja vim,ze se to stane ale i podruhy,potreti,proste porad,jsem k nicemu a manzelovi to vysvetluju at jde odeme,ze ja mit pozitivni mysleni nebudu,mela jsem ho a stejnak to dopadlo spatne,tak k cemu to vsechno je,k nicemu! vsechno je k nicemu!

  • Bývalá uživatelka #20169 10.3.2012 18:22

    Takhle nemůžeš uvažovat. To si neštěstí jenom přivoláš. Jakékoliv naše myšlenky jsou chápány jako přání, a všechny se nám jednou splní. Ale není rozlišeno jestli jsou negativní nebo pozitivní. Proto musíš myslet pozitivně a věřit, že příští těhu vyjde a ty porodíš zdravé miminko. A ono to vyjde. Přád smůlu nemáš, podívej se pořádně, máš skvělého chlapa, který při tobě stojí a je ti oporou. Víš co by za to spousta holek dala? začni si vážit toho co máš a začni věřit, že miminko mít budete.
    Taky jsem po zamlklém věřila, že příští těhu prostě MUSÍ vyjít... a vyšlo. Tak se vyplač, rozluč se s tímhle miminkem a začni věřit, že příště to vyjde. Budeš brát listovku ještě před těhu, jako prevenci vad a určitě to vyjde.

  • petulinkaa13 10.3.2012 18:37

    no jenze i kdyz jsem myslela tak,ze tohle tehotenstvi vyjde,ze proste k nam patri a to mimco se narodi,tak to skoncilo spatne a mimco odeslo,tak k cemu je prani? k nicemu! nevim co jsem udelala spatne,co jsem zkazila,ze to tak dopadlo...porad nad tim premyslim v cem jsem chybovala....

  • Bývalá uživatelka #31449 10.3.2012 18:43

    Peto, to nemůžeš tak brát, že za to můžeš ty. To rozhodně není pravda. Prostě se to stalo, mohla být chyba v nekvalitní spermii, v špatném uhnízdění, no prostě kdekoli... Mijaju moá pravdu, psychika dělá hodně. Prostě tomu nech čas, ono to přebolí. Manžela od sebe neodháněj, jistě tím netrápíš jen sebe, ale i jeho. Prostě počkej a dej se do pohody a pak se to povede :-)

  • Bývalá uživatelka #38182 11.3.2012 14:24

    Peťulko, moc smutný příběh... :-( nemám k tomu, co dodat. Věřím, že v pohodě znovu otěhotníš, co nejdříve, hlavně se prosím Tě NEVZDÁÁÁÁVEJ !!! Zní to hodně blbě, ale asi to tak mělo být... uvidíš, při dalším těhu půjde vše, jako po másle... jsme s Tebou a drž se, kočenko ;-)

  • petulinkaa13 11.3.2012 14:27

    díky,...těžký to je :-( moc dík za podporu,si hodná...

  • Bývalá uživatelka #21803 11.3.2012 15:10

    smutné.. doufám, že toto nikdy nezažiju. hodně síly ! :-(

  • petulinkaa13 11.3.2012 15:15

    nepřála bych to nikomu! :-( taky jsem si nemyslela,že by se mi to mohlo nekdy stat :-(

  • Bývalá uživatelka #2429 11.3.2012 18:49

    Ahoj Peto, brecim s tebou....je mi to moc a moc a moc lito.......Pred rokem jsem prozivala to same, a ackoliv ta bolest byla prevelika....tak jedine, co jsem si prala bylo, abych znovu otehotnela....Doufam, ze se vam to podari brzy, aby to zkratilo tvuj smutek a zahnalo ty cerne myslenky, kterych ted mas plno. Myslim na tebe, kocko.

  • petulinkaa13 11.3.2012 18:58

    dekuji,jenze u me je to jak sama vis,ze jsem otehotnela v podstate zazrkem,takze takovej zazrak by musel opet prijit a kdyz uz tak to muze trvat nekolik let,je to proste vsechno v pr...! presto ti dekuji,si hodna....proc se tohle zenam stava,to fakt nikdy nepochopim....!

  • Bývalá uživatelka #2429 11.3.2012 19:11

    To pujde, neboj....Ja jsem otehotnela po 3,5 letech urputneho snazeni a takhle to dopadlo, na miminko sice cekame dodnes, ale ja proste verim, ze to pujde !!!!Ja na ten zazrak cekam. Nemame zadnou diagnozu, ale proste to ne a ne prijit, ale pro me se kazdy dalsi mesic stava novou nadeji, ze to klapne. Nevzdavej se !!! Vyplakej se, ale nevzdavej se ........

  • Bývalá uživatelka #34977 11.3.2012 19:14

    :-( to je mi fakt moc líto :-( vím úplně přesně jak to máš týden sem ležela v nemocnici s nadějí že se udrží ale po týdnu co mi udělali utz už tam nebyl ani váček nic :-( byla jsem těch 5tt, ale jestli tě to potěší přišla jsem o to v červnu a v srpnu otěhotněla znovu a za 7 týdnů se nám má narodit holčička :-)

  • petulinkaa13 11.3.2012 19:44

    tak to je krasny pussynka.r moc ti to preju,ja se na to po psychicky strance moc necitim,takze buhvi jak to u nas dopadne,ale budu se bat,zase strachovani jestli to dopadne a tak. to nechci :-( tobe preju moc,moc stesticka a at jste zdravý, ty i mimčo.

    kolotoc: je to hrozny co? koukam,ze taky si uzivas svy...ze mas i silu na to porad se snazit a cekat,na to ja ted rozhodne nemam :-( tobe ale preju moc stesticka a at se vam brzy zadaří.

  • Bývalá uživatelka #15103 13.3.2012 23:12

    petulinko je mi to velmi líto:'-(,moc ti rozumím já jsem to samé prodělala v roce 2002 ale ve 14tt a bylo mi hrozně je to bolest a prázdnota, ale neházej flintu do žita to druhé těhu už bude v pohodě. držím ti palečky a velmi na tebe myslím...mě se podařilo otěhotnět až ted po 10ti letech taky jsem měla strach ale to nejhorší je za námi a dnes už jsem 24tt a strach jsem už překonala...překonej to taky prosím za to to stojí:-)

  • petulinkaa13 14.3.2012 10:01

    tyblááho,tak to proti tobe je mala bolest :-( jakto,že až ve 14tt? z ničeho nic? a 10 let na další tehu? v cem byl problem jetli se muzu zeptat??? jinak uz jsem na tom lip,to vis,zezacatku hrozny prazdno a furt jsem brecela,ale musim to brat jinak,tim ze lip takto,nez aby se narodilo postizene dite,ted spis resim opet a zase zuby,protoze tu kratkou chvili co jsem byla tehotna mi ty hormony tak totalne rozhasili zase zuby,ze chodim porad k zubari :-(

  • Bývalá uživatelka #15103 14.3.2012 11:46

    petulinko to je jedno jaký týden, bolest je to vždy:-( jít srdíčko prostě příroda když rozpozná genetycký problém tak ve většině případů následuje potrat...jsem ráda že už ti je lépe čas rány zahojí a další těhu zaplní :-)
    Další těhu příšlo až ted a to zázrakem...po potratu mi dělali všelijaké vyšetření a zjistily že mám genetickou mutaci a vrozenou trombofílii:'-( podstoupila jsem iIUI a nic a tak jejich závěr v Praze zněl že už nikdy neotěhotním.....a dál už nic neřešili...
    Odstěhovala jsem se na Slovensko a změnila život a ani nevíme jak a stalo se to... jsem ráda že žiju tady jsou tu lepší dr hned mi dali léky a picham si FRAXIPARINE každý den a mimi je zdravé ,,,
    Jo zoubky ty užmám tři venku těhu mi dává zabrat....
    tak prosím hlavičku vzhuru a jdi do toho znova držím všechny palečky;-)

  • petulinkaa13 14.3.2012 12:13

    tak to ti strasne moc preju a obdivuju te,holka - si u me fakt hrdina! bojovala si az si vyhrala,coz je kraasna zprava....a to ti zjistili po jednom potratu ve 14tt? no co se clovek nedozvi,kazdopadne si mi dodala jeste vetsi pozitivitu a verim,ze se to opet povede,jen musim dockat toho spravneho casu a musim brat veci tak coz beru,ale u tohodle to nejak neslo - ze co se ma stat se stane a pro nic za nic to neni :-( fakt moc ti preju uz jen stesti a stesti,muj pribeh je taky delsi.........

  • Bývalá uživatelka #21241 14.3.2012 12:15

    Petulinko, to jsem ráda, že už Ti trošku líp (až na ty zuby, ale to se taky spraví) :-)

  • Bývalá uživatelka #31449 14.3.2012 12:19

    I já jsem ráda, že už je ti lépe :-) Jj, zuby, to je teda věc :-(

  • petulinkaa13 14.3.2012 12:21

    no ty zuby to schytali dost :-( dnes jsem byla u zubarky po dvou nastevach pohotovosti, se stolickou ktera je 4 roky zablombovana a najednou jsem mela hnis v kanalcich,osmicka me pri tehu bolela tak silene,ze nic nepomahalo :-( po potratu uz se neozvala..a zubarka mi dnes rekla,ze se mi ty hormony tak splasili,ze ty zuby to odsrali :-( takze pri dalsim tehu se mam na co pripravit :-( kazdopadne 8ku si jdu nechat vytrhnout,dve dole mam pryc,tak i tu jednu nahore a jedna jeste zbyde,protoze uz bych to nedala jak mi bylo :-( chci tomu predejit....ale jinak je mi lepe....snazim se s tim srovnat ze to tak jak to je a byt v pohode a bojovat dal :-)

  • Bývalá uživatelka #31449 14.3.2012 12:26

    Já si taky užila s osmičkou v těhu, dr. mi ji vytrhnout nechtěla, tak jsem si pořád musela čistit zuby a vyplachovat, au, au. A po porodu, jako by jsem ji ani neměla :-) Držím Ti palečky a hlavu vzhůru, povede se to a určitě to za ten strach (jak mi řekla moje kamarádka, když jsem si stěžovala, že mám pořád strašný strach, aby bylo všechno v pořádku - to už budeš mít pořád a až se narodí tak větší :-D) to stojí :-)

  • petulinkaa13 14.3.2012 12:31

    to je fakt :-) a logiku to dava :-) no ja ji jdu stejnak nechat vyndat tu osmicku,aby nedela neplechu pri pripadnem dalsim otehotneni.

  • Borlova 14.3.2012 12:54

    Jsem taky Petulinko ráda, že už myslíš trochu pozitivně;-) Spoustu lidí Ti drží palečky, aby Ti to příště dopadlo dobře. A ono dopadne;-) Tak hlavu vzhůru:-)

  • petulinkaa13 14.3.2012 13:04

    jo jo musim,musim byt silna,nejhorsi je,ze je to jako naschval ted kolem me hemží tehotnyma,venku jich vidim tolik,ze tolik jsem jich snad nikdy nevidela,nebo narazim do pobihajicich deti venku, o kocarky zavadim,v televizi same porody,mimca,pozitivni tehot. testy ve filmechatd. atd. to je na psychiku nejhorsi no a v ty nemocnici jak jsem byla na kontrole ani nemluvim - to pschika dava hodne zabrat,ale musim byt statecna!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Borlova 14.3.2012 13:08

    Jo to chápu, nám když nešlo otěhotnět, tak to bylo u mě to samý, všude samý děti, maminy, těhule apod. Bylo mi z toho hrozně:-( Ale u tebe je to samozdřejmně horší na psychiku:'-( Ale jsi statečná, že se s tím nakonec pereš;-)

  • Borlova 14.3.2012 13:08

    Jo to chápu, nám když nešlo otěhotnět, tak to bylo u mě to samý, všude samý děti, maminy, těhule apod. Bylo mi z toho hrozně:-( Ale u tebe je to samozdřejmně horší na psychiku:'-( Ale jsi statečná, že se s tím nakonec pereš;-)

  • Bývalá uživatelka #31449 14.3.2012 13:22

    Petulinko, to je naprosto normální. To vždycky vidíš, až když si toho všímáš. Já když jsem chtěla mimi a pak když otěhotněla, tak jsem všude taky viděla těhulky a maminky... :-o

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.